Segundo Comunicado (Abril'19)

En referència a la resolució de la Síndica de Greuges sobre les bicicletes compartides Mobike emés el dia 1 d'abril 2019.

Des de l'Associació Sumem de L'Hospitalet i diferents veïnes i veïns comuniquem que:

1.- Celebrem la resolució de la Síndica de L'Hospitalet perquè deixa ben clar que les bicicletes de Mobike mai poden estacionar-se a la vorera. Aquesta és una de les reivindicacions que fa mesos portem fent veïnes, veïns i diferents organitzacions.

2.- No s'està complint la llei d'accessibilitat. I ara ja no només ho diem les organitzacions i veïnes i veïns, sinó que ho ha dit la Síndica de L'Hospitalet. Per tant, l'Ajuntament de L'Hospitalet té la obligació de que això no succeeixi després de més de set mesos en que s'està vulnerant aquest dret.

3.- L'Ajuntament es va comprometre a la reunió de fa dos mesos a seguir les indicacions que donés la Síndica. Així que estem esperant el marge d'aquest mes que va donar la setmana passada la Síndica per valorar la situació. L'Ajuntament ha de rendir comptes de qué està fent per evitar la vulneració de drets fonamentals com son els relacionats amb l'accessibilitat.

4.- Per la nostra banda continuarem amb les reivindicacions i diferents accions per denunciar la situació de vulneració de Drets que s'està donant a la ciutat de L'Hospitalet amb la implementació de les bicicletes de Mobike fins que es solucioni.

5.- L'Ajuntament ha de rendir comptes de qué està fent per evitar la vulneració de drets fonamentals com son els relacionats amb l'accessibilitat.

6.- Continuem defensant l'ús de la bicicleta, caminar i el transport públic com les millors solucions de mobilitat i mediambientals per la ciutat.

Associació Sumem i veïnes i veïns.

10 d'abril de 2019

¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar